„Rzeczpospolita" jest patronem medialnym 8. Targów CSR
Targi CSR adresowane są zarówno do biznesu, jak i jego otoczenia: społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych, uczelni, szkół, mediów, administracji i samorządów. Formuła online sprawia, że każdy – niezależnie od miejsca zamieszkania – będzie mógł przez pięć dni brać w nich czynny udział.
– Wyzwania klimatyczne i środowiskowe wymagają bardzo konkretnych działań – mówi Marzena Strzelczak, prezeska i dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Jak wynika z ostatnich badań World Economic Forum, dziewięciu na dziesięciu respondentów na całym świecie pragnie bardziej zrównoważonej przyszłości. Pytanie, w jakim stopniu możemy zrezygnować z dawnych przyzwyczajeń na rzecz bardziej przyjaznych środowisku. Indywidualne działania – choć są konieczne – nie wystarczą. Potrzebne jest połączenie wysiłków biznesu, administracji i społeczeństwa obywatelskiego – dodaje.
W ramach części konferencyjnej odbędzie się 15 paneli dyskusyjnych poświęconych tym kwestiom. Gospodarzami paneli będą także następujące firmy i organizacje: BNP Paribas i SAPERE, Bureau Veritas Polska, Deloitte, ERGO Hestia, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – Narodowa Agencji Europejskiego Korpusu Solidarności, Fundacja Veolia Polska, Jeronimo Martins Polska, Lasy Państwowe, Lyreco Polska SA, Narodowy Instytut Wolności, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, Siemens Polska.
Główną platformą wydarzenia będzie strona odpowiedzialnybiznes.pl/targiCSR. Część wystawowa zostanie zaprezentowana na platformie WebEXPO, natomiast profile wystawców udostępnione zostaną na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/wystawcy/. Networking będzie rozwijany na platformie remo.co, umożliwiając uczestnikom spotkania i rozmowy w jednym czasie.