Allegiant kupi 30 najmniejszych „siódemek” i 20 MAX 8-200 stając się premierowym klientem w Stanach większej wersji tych samolotów — poinformował Reutera szef pionu finansowego, Greg Anderson. Dziesięć maszyn odbierze w 2023 r., 24 w 2024 r. i 16 w 2025 r. — dodał. — To zamówienie i te samoloty pozwolą nam uruchomić dalsze 400 połączeń — powiedział, ale nie chciał ujawnić par miast dotyczących nowej strategii, dodał, że linia zwiększy moce przewozowe i zaoszczędzi 20 proc. paliwa w porównaniu ze starszymi airbusami.
Linia korzystała dotąd z używanych tańszych maszyn, co pozwalało latać nimi mniej intensywnie (np. dwa razy w tygodniu) i obsługiwać mniej zaludnione rejony. Jej flota liczy teraz 110 airbusów A319 i A320, linia będzie nadal kupować używane, bo w najbliższej dekadzie chce wycofać 50 — powiedział Anderson.