Jeden z najbogatszych Polaków wchodzi w produkcję żywności

Michał Sołowow, wraz z założycielami marki OSHEE, stworzył markę eatyx, pod którą powstają posiłki, batony i koktajle, będące ekologiczną alternatywą dla tradycyjnych dań.

Publikacja: 12.09.2023 12:53

Michał Sołowow

Michał Sołowow

Foto: Fotorzepa/ Piotr Guzik

Założyciele marki zapewniają, że eatyx to pełnowartościowe, zbilansowane posiłki mogące zastąpić dowolne danie w ciągu dnia, a także wspomagać codzienne funkcjonowanie organizmu. Za projektem stoją Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński, założyciele marki OSHEE, a także Michał Sołowow, znany inwestor z firm Synthos, Barlinek czy Cersanit.

– W obliczu wielu czynników zewnętrznych racjonalne komponowanie codziennych posiłków, tak aby zaspokajały wszystkie potrzeby organizmu, jest dziś coraz trudniejsze. Produkty eatyx stworzyliśmy z myślą o wszystkich tych, którzy w realiach współczesnego życia chcą mieć więcej czasu dla siebie i dbać o sylwetkę – mówi Dominik Doliński, jeden z założycieli marki. - To nie tylko funkcjonalne i bardziej ekologiczne alternatywy klasycznych posiłków czy uzupełniające linię nowoczesne suplementy diety, ale przede wszystkim zupełnie nowa kategoria hiperżywności, która zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek spożywczy nie tylko w Polsce, ale i na świecie - dodaje.

Czytaj więcej

Orlen w Czechach zasysa rosyjską ropę. Czeski import największy od 2012 roku

Każdy z posiłków eatyx zawiera tyle samo składników odżywczych, co tradycyjny posiłek. Ponadto produkty są wzbogacone o dodatkowy zestaw witamin, minerałów, probiotyków. Klienci mogą wybierać pomiędzy batonami, posiłkami w formie płynnej (gotowymi do spożycia), a także posiłkami na zimno i na ciepło do samodzielnego sporządzenia. Każdy z nich dostępny jest w kilku wariantach smakowych.

– To nasza odpowiedź na wyzwania, z którymi na szeroką skalę mierzy się dziś ludzkość i planeta. Te pełnowartościowe produkty z powodzeniem mogą być codzienną, przyjazną dla środowiska alternatywą dla klasycznych posiłków – mówi Dariusz Gałęzewski.

Uzupełnieniem linii eatyx są suplementy diety, a firma, w kooperacji z jednym z koncernów medycznych, planuje wprowadzić również kategorię żywności medycznej.

Produkty są już dostępne na rynku. Można je kupić na stronie internetowej eatyx.eu. Sukcesywnie są wprowadzane także na półki sieci handlowych. Będzie można je znaleźć w strefach z daniami gotowymi i produktami do jedzenia „on the go”.

Założyciele marki zapewniają, że eatyx to pełnowartościowe, zbilansowane posiłki mogące zastąpić dowolne danie w ciągu dnia, a także wspomagać codzienne funkcjonowanie organizmu. Za projektem stoją Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński, założyciele marki OSHEE, a także Michał Sołowow, znany inwestor z firm Synthos, Barlinek czy Cersanit.

– W obliczu wielu czynników zewnętrznych racjonalne komponowanie codziennych posiłków, tak aby zaspokajały wszystkie potrzeby organizmu, jest dziś coraz trudniejsze. Produkty eatyx stworzyliśmy z myślą o wszystkich tych, którzy w realiach współczesnego życia chcą mieć więcej czasu dla siebie i dbać o sylwetkę – mówi Dominik Doliński, jeden z założycieli marki. - To nie tylko funkcjonalne i bardziej ekologiczne alternatywy klasycznych posiłków czy uzupełniające linię nowoczesne suplementy diety, ale przede wszystkim zupełnie nowa kategoria hiperżywności, która zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek spożywczy nie tylko w Polsce, ale i na świecie - dodaje.

Przemysł spożywczy
Otmuchów wrócił do działalności, pod Wrocławiem czekają na falę
Przemysł spożywczy
Polscy producenci wysyłają żywność i napoje powodzianom. Woda zamiast oranżady
Przemysł spożywczy
Żabka wycofuje jeden z napojów i ostrzega klientów. Możliwe kawałki szkła
Przemysł spożywczy
Śniadanie drożeje. Masło w górę, jajek mało, następny może być chleb
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Przemysł spożywczy
Kimchi ofiarą zmian klimatu