Spółka z grupy kapitałowej Gremi Media przejmuje tytuł „Wieści Rolnicze”

Podmiot zależny od Gremi Media S.A., wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” przejmuje od Południowej Oficyny Wydawniczej magazyn „Wieści Rolnicze” wraz z portalem wiescirolnicze.pl. To ogólnopolski bezpłatny miesięcznik wydawany w nakładzie 40 tys. egzemplarzy, a w internecie odwiedzany przez 350 tys. czytelników miesięcznie.

Publikacja: 28.10.2024 15:58

Spółka z grupy kapitałowej Gremi Media przejmuje tytuł „Wieści Rolnicze”

Foto: Rzeczpospolita

Spółka Digital RP należąca do Gremi Media podpisała umowę z Południową Oficyną Wydawniczą, na mocy której od 4 listopada zostaje wydawcą „Wieści Rolniczych” oraz portalu wiescirolnicze.pl.

- Gremi Media od lat buduje portfolio serwisów i wydawnictw skierowanych do konkretnych sektorów gospodarki. Tym razem zwracamy się do rolników i firm działających w sektorze rolno-spożywczym. Nie bez powodu. Po pierwsze, rolnictwo wytworzyło 3,3 proc. PKB w 2023 r., a wartość dodana w tym sektorze gospodarki w ciągu dwóch dekad wzrosła z 7 mld euro do ponad 22 mld euro. Po drugie, połączenie naszego doświadczenia w tworzeniu biznesowych treści z rozpoznawalną na rynku rolniczym marką już na starcie jest gwarantem sukcesu - mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.

Czytaj więcej

Zoltan Varga uhonorowany prestiżową Europejską Nagrodą Biznesową GLOBSEC

- Przejęcie przez Gremi Media miesięcznika „Wieści Rolnicze" i portalu wiescirolnicze.pl spowoduje otwarcie zupełnie nowych możliwości przed tymi tytułami. Liczę na to, że ich rozwój znacznie przyspieszy, a na rynku mediów rolniczych będziemy mieli o wiele większe możliwości zmierzenia się z konkurencją. „Wieści Rolnicze” rozpoczynają całkowicie nowy rozdział w swoim działaniu, z dynamicznym wykorzystaniem potencjału nowego wydawcy - mówi Piotr Piotrowicz, prezes Południowej Oficyny Wydawniczej.

„Wieści Rolnicze” to obecny na rynku od 13 lat tytuł, który przekazuje najnowszą wiedzę na temat upraw, hodowli i techniki rolniczej. Jego dziennikarze współpracują z ekspertami z zakresu prawa, ubezpieczeń społecznych i finansów. Na bieżąco informują o programach unijnych, dopłatach do produkcji i możliwościach pozyskania środków na rozwój.

Z kolei wiescirolnicze.pl to nowoczesny portal rolniczy odwiedzany miesięcznie przez 350 tys. użytkowników. Publikuje aktualne informacje o cenach produktów rolniczych w skupach, nowościach z zakresu hodowli i uprawy roślin oraz innowacjach technologicznych i technicznych w rolnictwie.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także prowadzi serwisy internetowe, z których średnio miesięcznie korzysta ponad 6 mln realnych użytkowników (dane za pierwsze półrocze 2024 r. wg. Badania Mediapanel/Gemius PBI). W skład portfolio serwisów wchodzą między innymi: rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz liczne serwisy branżowe, takie jak regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, sukces.rp.pl, moto.rp.pl, cyfrowa.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Gremi Media posiada także pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Spółka Digital RP należąca do Gremi Media podpisała umowę z Południową Oficyną Wydawniczą, na mocy której od 4 listopada zostaje wydawcą „Wieści Rolniczych” oraz portalu wiescirolnicze.pl.

- Gremi Media od lat buduje portfolio serwisów i wydawnictw skierowanych do konkretnych sektorów gospodarki. Tym razem zwracamy się do rolników i firm działających w sektorze rolno-spożywczym. Nie bez powodu. Po pierwsze, rolnictwo wytworzyło 3,3 proc. PKB w 2023 r., a wartość dodana w tym sektorze gospodarki w ciągu dwóch dekad wzrosła z 7 mld euro do ponad 22 mld euro. Po drugie, połączenie naszego doświadczenia w tworzeniu biznesowych treści z rozpoznawalną na rynku rolniczym marką już na starcie jest gwarantem sukcesu - mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.

Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?
Media
Ostatnie unijne dotacje na internet
Media
Trump pozywa telewizję CBS za wywiad z Harris. Prawnicy: absurdalny pozew
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Media
Konkurencja z big techami powinna być równa
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje