Gremi Media stawia na współdzielenie się wiedzą. Trzy dostępy do rp.pl w ramach jednej prenumeraty na 2022 r.

„Rzeczpospolita” oraz Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet” zaprezentowały najnowszą ofertę prenumeraty na kolejny rok. W ramach jednej prenumeraty dostęp do treści danego serwisu (rp.pl lub parkiet.com) otrzymają aż trzy osoby.

Publikacja: 17.11.2021 13:27

Gremi Media stawia na współdzielenie się wiedzą. Trzy dostępy do rp.pl w ramach jednej prenumeraty na 2022 r.

Foto: Gremi Media SA

Red

Trzy oddzielne dostępy do treści rp.pl lub parkiet.com — wszystko w ramach jednego abonamentu prenumeraty „Rzeczpospolitej” lub „Parkietu”. To nowość w ofercie na 2022 rok, która jest kolejnym krokiem w ramach realizacji długofalowej strategii cyfryzacji wydawnictwa. Wydawca w nadchodzącym roku stawia na zwiększanie subskrypcji w modelu autoodnawialnym.

- Naszą misją jest stałe rozwijanie naszych tytułów, nie tylko merytorycznie, ale również technologicznie. Chcemy stale być najbardziej opiniotwórczym i rzetelnym źródłem informacji, które dostosowuje się do potrzeb czytelnika, częściej korzystającego z e-wydania oraz treści publikowanych online. Dlatego podjęliśmy działania, które usprawnią przenoszenie naszych tytułów do przestrzeni cyfrowej, gdzie z czasem będą dostępne wyłącznie dla subskrybentów – mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media SA.

Co nowego w prenumeracie „Rz”?

Nie zabraknie premier wydawniczych z zakresu ekonomii, prawa i biznesu. Mowa o poradnikach: „W co inwestować?”, „Adwokat rodzinny” oraz „Prawo i podatki w firmie”. Kolejnymi nowościami są „Ściągawka przedsiębiorcy: Wskaźniki makroekonomiczne”, zawierająca wiedzę na temat prognoz gospodarczych, oraz książka „Jak płacić podatki po wprowadzeniu Polskiego Ładu”, która stanowi wsparcie w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania w 2022 roku.

- Przygotowując pakiety, konsekwentnie wzbogacamy portfolio zarówno o poradniki kierowane do przedsiębiorców, jak i odbiorców indywidualnych. Chcemy być nie tylko źródłem najbardziej wiarygodnych informacji, ale także najbliższym, zaufanym doradcą, który na bieżąco podpowiada, jak radzić sobie z takimi zmianami, jak np. te, które przynoszą ustawy uchwalane w ramach Polskiego Ładu, czy też te, które niosą ze sobą wyzwania związane z dynamicznie zmieniającą się sytuacją gospodarczą. Wierzymy, że łącząc różne formy przekazu, od mediów tradycyjnych po elektroniczne, jesteśmy w stanie dostarczać te informacje we właściwej formie i czasie – wyjaśnia Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy.

„Parkiet” zaprezentował ofertę skierowaną do profesjonalistów. W pakiecie podstawowym znalazł się dostęp do specjalistycznych publikacji, takich jak kwartalne wyniki finansowe spółek, „Akademia Parkietu dla Początkującego Inwestora” oraz „Akademia Parkietu dla Zaawansowanych Inwestorów i Emitentów”, newslettery, a także archiwum publikacji online i e-wydań. Wybierający pakiet Inwestor otrzyma dostęp do książek biznesowych z dziedziny prawa i podatków, a także poradników prawnych.

Promocji prenumeraty „Rzeczpospolitej” towarzyszy równolegle kampania nowej strony rp.pl, która jest istotnym elementem oferty. Działania marketingowe obejmują media własne oraz zewnętrzne: radio (grupy RMF i Eurozet), nośniki cyfrowe (Synergic, Cityboard), prasę (RASP, Burda Media Polska) oraz online (RASP, Facebook, YouTube). Za realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

Trzy oddzielne dostępy do treści rp.pl lub parkiet.com — wszystko w ramach jednego abonamentu prenumeraty „Rzeczpospolitej” lub „Parkietu”. To nowość w ofercie na 2022 rok, która jest kolejnym krokiem w ramach realizacji długofalowej strategii cyfryzacji wydawnictwa. Wydawca w nadchodzącym roku stawia na zwiększanie subskrypcji w modelu autoodnawialnym.

- Naszą misją jest stałe rozwijanie naszych tytułów, nie tylko merytorycznie, ale również technologicznie. Chcemy stale być najbardziej opiniotwórczym i rzetelnym źródłem informacji, które dostosowuje się do potrzeb czytelnika, częściej korzystającego z e-wydania oraz treści publikowanych online. Dlatego podjęliśmy działania, które usprawnią przenoszenie naszych tytułów do przestrzeni cyfrowej, gdzie z czasem będą dostępne wyłącznie dla subskrybentów – mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media SA.

Media
Nieprzerwany wzrost sprzedaży i wskaźnika EBITDA wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?
Media
Ostatnie unijne dotacje na internet
Media
Trump pozywa telewizję CBS za wywiad z Harris. Prawnicy: absurdalny pozew
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Media
Konkurencja z big techami powinna być równa
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje