Właśnie ruszają prace wykończeniowe w drugim salonie sieci Primark w Polsce, który zostanie już wkrótce otwarty w poznańskim centrum handlowym Posnania. Ta irlandzka marka wzbudza w Polsce ogromne zainteresowanie, jej oferta jest znana z bardzo niskich cen co prawdopodobnie stanowi klucz do jej powodzenia wśród Polaków. Primark docelowo chce mieć kilka sklepów, wcześniej zapowiadał drugi sklep w Polsce na 2021. r. Salon w warszawskiej Galerii Młociny ruszył w sierpniu tego roku.
Lokal w Posnanii o powierzchni 3,5 tys. mkw. (z zapleczem 5 tys. mkw.) został przekazany przez Apsys, właściciela obiektu, do dyspozycji najemcy w ubiegłym tygodniu.
Salon zajmie w galerii dwa poziomy, na których znajdą się produkty mody damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bielizna oraz wyposażenie domu.
- Otwarcie sklepu doskonale uzupełnia ofertę obiektu i jest kolejnym potwierdzeniem jego silnej pozycji, jako najważniejszego centrum zakupowo-lifestylowego w Wielkopolsce. Dlatego właśnie Posnania została wybrana przez sieć jako interesująca i pożądana lokalizacja – mówi Marek Błędowski, wiceprezes i dyrektor handlowy w Apsys Polska.