Rossmannowi najwyraźniej nie wystarcza sprzedaż marek własnych koncernu w sklepach sieci i stawia na ekspansję poza swoją sieć sprzedaży. Partnerem Rossmanna w tej sprawie została sieć SPAR Österreich-Gruppe, która na początek udostępni produkty marek Rossmanna w 1500 sklepach Spar, Eurospar i Interspar w Austrii, a potem w kolejnych 1500 na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i w północnych Włoszech.
- Marki Rossmann znajdują miejsce poza naszą własną działalnością i ugruntowują swoją pozycję jako marka międzynarodowa. Dzięki firmie Spar mamy po swojej stronie silnego partnera, który darzy nas wielkim zaufaniem – mówił w komunikacje prasowym rzecznik sieci Rossmann.
Czytaj więcej
Dwa lata po wprowadzeniu do sklepów opakowań z etykietą „neutralne dla klimatu” niemiecka sieć drogeryjna Rossmann, postanowiła z nich zrezygnować. Powodem decyzji są szczegóły śledztwa dziennikarskiego, które dotyczyło programów kompensacji emisji dwutlenku węgla.
Przedstawiciel SPAR Österreich-Gruppe cieszył się, że jego sieć znalazła „alternatywę dla uznanych marek” i wyraził przekonanie, że produkty marki Isana zostaną dobrze przyjęte przez klientów sklepów Grupy Spar.
Fakt, że Rossmann zawarł porozumienie z SPAR Österreich-Gruppe nie oznacza, że produkty Isana znajdą się w polskich sklepach Spar w przewidywalnej przyszłości. Polska sieć pod tym szyldem prowadzona jest bowiem, jak zauważają Wiadomości Handlowe, przez innego operatora – Spar Group z siedzibą w RPA.