Epidemia i związany z nią lockdown przyniosły duże zmiany w życiu naszych klientów. Ważne było zadbanie o ich zdrowie i bezpieczeństwo, a także o pracowników – mówi Katarzyna Teter, menedżer społecznej odpowiedzialności biznesu w Santander Bank Polska.
Odpowiedzialny biznes w dobie pandemii.
Dodatek promocyjno-informacyjny
W pierwszej kolejności bank skupił się na zapewnieniu odpowiednich warunków do bankowania – od standardów bezpieczeństwa w oddziałach po ułatwienia w zdalnym bankowaniu.
– Wprowadziliśmy nowe procesy na infolinii, aby jeszcze więcej spraw klienci mogli załatwiać zdalnie. Przygotowaliśmy wiele materiałów edukacyjnych pokazujących, jak korzystać z bankowości mobilnej i internetowej, aby wesprzeć tych, którzy dotychczas z tych form nie korzystali. Ze starszymi klientami kontaktowaliśmy się telefonicznie, aby powiedzieć, jak mogą korzystać z bankowości, nie wychodząc z domu – wylicza Katarzyna Teter.