Coraz szerszy na świecie dostęp do szczepionek na COVID-19 zwiększył pewność klientów linii lotniczych, że znowu będą mogli swobodnie podróżować. Skorzysta na tym szczególnie Boeing, bo liczy, że wznowione dostawy dużej liczby gotowych B7837 MAX pozwolą mu poprawić zdecydowanie sytuację finansową.
W gronie dostarczonych samolotów było 18 MAX-ów, trzy maszyny szerokokadłubowe i jeden wojskowy P-8. Czwarty kolejny miesiąc nikt nie otrzymał B787 Dreamliner — odnotował Reuter.
W lutym koncern otrzymał zamówienia na 82 samolotów, co łącznie dało od początku roku 86 sztuk. Klienci rezygnowali albo zamienili zamówienia na ok. 50 sztuk, ale liczba zamówień netto po rezygnacjach wyniosła 31 sztuk, pierwszy raz była dodatnia od listopada 2019.
W lutowych zamówieniach jest 25 MAX-ów przez United, 14 tych samolotów dla nie ujawnionego z nazwy klienta i 27 samolotów-cystern KC-46 dla lotnictwa wojskowego USA. Singapore Airlines zamówił 11 B777X w ramach umowy o zamianie modeli i rezygnacji z kupna 10 B787-10. Reszta rezygnacji dotyczyła 32 MAX-ów, w tym 15 przez kanadyjską WestJet, ośmiu przez leasingodawcę Jackson Square, siedmiu przez Copa Airlines z Panamy, jednego przez BOC Aviation i jednego przez klienta, który nie chciał już wersji dyspozycyjnej.
W końcu lutego koncern miał zamówienia na 4031 samolotów wobec 2016 w końcu stycznia.