Ostatecznie została obezwładniona, związana i przymocowana do fotela taśmą klejącą. Taką samą taśmą zaklejono jest usta, żeby nie przeszkadzała pozostałym osobom na pokładzie. Kiedy samolot bezpiecznie wylądował w Charlotte a wszyscy pozostali pasażerowie wyszli z samolotu, na pokładzie pojawili się sanitariusze z noszami, na których agresywna pani została wyniesiona. Kiedy ją przebadano i okazało się, że jest zdrowa i jest w stanie kontrolować swoje zachowanie American Airlines umieściły ją na swojej „czarnej liście" pasażerów, którzy nie mają prawa wejść na pokład ich samolotu. Odrębnie zostanie ukarana wysoką grzywną.
Cały incydent, który wydarzył się 6 lipca, można oglądać na TikToku. Widać tam zamieszanie na przodzie samolotu i członków załogi, którzy blokują pasażerce dostęp do zabezpieczonych drzwi. Kapitan powiedział wtedy, ze zdarzyła się „sytuacja", na przodzie samolotu . Ale sytuacja szybko została opanowana i samolot wyląduje planowo.
Amerykanie bardzo poważnie traktują incydenty spowodowane przez niesfornych pasażerów. A od początku tego roku zanotowano 3 tysiące przypadków niedozwolonego zachowania na pokładzie. Awantury zaczynają się od odmowy zakrycia maską ust i nosa w czasie rejsu. Z tego 46 pasażerów zostało ukaranych wysokimi grzywnami, a 56 poniosło również konsekwencje prawne. Łącznie kary za takie zachowanie sięgnęły prawie pół miliarda dolarów, najwyższa z nich — 52,5 tys. została nałożona na pasażera, który koniecznie chciał otworzyć drzwi do kabiny pilotów, a zakuty w kajdanki zdołał się z nich wyswobodzić i został unieszkodliwiony dopiero przy pomocy współpasażerów.
Czytaj także: Niesforni pasażerowie. Kursy samoobrony dla załóg
Kilka dni temu prezes Federal Aviation Administration, Steve Dicknson ogłosił zasady zerowej tolerancji dla niesfornych pasażerów i zapowiedział podniesienie wysokości grzywien. Przyznał, że liczba takich przypadków gwałtownie rośnie. W całym przed-pandemicznym roku 2019, który był rekordowy dla lotnictwa zanotowano 156 przypadków, kiedy załoga była zmuszona przywracać do porządku jakiegoś pasażera. Teraz takich incydentów jest 20-krotnie więcej.