Kierownictwo Philippine Airlines złożyło w sądzie południowego rejonu Nowego Jorku do zatwierdzenia proponowany plan restrukturyzacji przewidujący zmniejszenie mocy przewozowych o 25 proc. i zadłużenia o 2 mld dolarów. Plan zakłada ponadto pozyskanie od głównych udziałowców 505 mln dolarów w zamian za długotrwały udział w kapitale linii i dodatkowe 150 mln dolarów od nowych inwestorów — informuje Reuter.
Czytaj więcej
Azjatyckie linie lotnicze informują o popularności szczepień na COVID-19 wśród pilotów i pracowników pokładowych, którzy chcą być gotowi do pracy wraz z łagodzeniem ograniczeń w podróżach
Firma matka PAL Holdings i linia low cost PAL Express nie sa objęte postępowaniem upadłościowym i sanacją. Największymi wierzycielami linii są Rolls-Royce i Lufthansa Technik. Plan restrukturyzacji nie powinien pogorszyć sytuacji obecnych wierzycieli handlowych i dostawców.