Osiedle Przewóz 42 w Krakowie coraz większe

Atal wprowadza do sprzedaży kolejną pulę mieszkań na krakowskim osiedlu Przewóz 42. Ceny lokali zaczynają się od 12,1 tys. zł za metr.

Publikacja: 10.07.2024 15:29

Przewóz 42 Atal - osiedle w Krakowie

Przewóz 42 Atal - osiedle w Krakowie

Foto: Mat.prasowe

aig

Przewóz 42 powstaje w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Do sprzedaży trafiły mieszkania w pięciopiętrowym budynku B.

Czytaj więcej

Heyki City. Atal już w Szczecinie

Kilka pakietów wykończeniowych

Deweloper, spółka Atal, w budynku B zaplanował 126 mieszkań o powierzchni od 27 do 128 mkw. – od kawalerek po lokale z pięcioma pokojami. Budynek zaprojektował krakowski zespół architektów Atalu.

Ceny mieszkań na osiedlu Przewóz 42  wahają się od 12,1 tys. do 17 tys. zł za metr w standardzie deweloperskim. Firma oferuje tez kilka pakietów wykończeniowych – do metra mieszkania, w zależności od standardu wykończenia, trzeba dopłacić co najmniej 1 tys. zł.

W podziemnym garażu obok stanowisk parkingowych zaplanowano także komórki lokatorskie.

Podgórze w Krakowie. Dobry adres

Jak mówią przedstawiciele dewelopera, atutem osiedla jest m.in. lokalizacja w malowniczej dzielnicy Krakowa.  – Podgórze to jedna z ulubionych części miasta krakowian, w której rozwój mieszkalnictwa w ostatniej dekadzie bardzo przyspieszył – mówią. - W sąsiedztwie inwestycji Przewóz 42 znajdują się atrakcje turystyczne, punkty handlowo- usługowe – m.in. galerie, miejsca rozrywki, placówki oświatowe. 

Czytaj więcej

Galaktyczna. Atal buduje osiedle w Gdańsku

Przewóz 42 powstaje w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Do sprzedaży trafiły mieszkania w pięciopiętrowym budynku B.

Kilka pakietów wykończeniowych

Pozostało 90% artykułu
Nieruchomości
Mirabelki 5. Totalbud w podwójnej roli
Nieruchomości
Wiślany Mokotów z miejskimi willami
Nieruchomości
Nefryt. Soho by Yareal z ostanią pulą apartamentów
Nieruchomości
Heyki City. Atal już w Szczecinie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nieruchomości
Mieszkaniówka. Klienci deweloperów zapłacą za zmiany w przepisach?