Carrefour, jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, wprowadzi w swoich sklepach nad Wisłą promocję popularną w niektórych krajach zachodnich, w tym we Francji. W sprzedaży pojawią się koszyki wypełnione produktami z kategorii non-food o łącznej wartości od 600 zł do 1,5 tys. zł, które będzie można nabyć za ledwie 150 zł.
Czytaj więcej
Miały ograniczyć koszty pracownicze sklepów, a stały się sposobem na nowe oszustwa. W efekcie choćby Walmart, gigant z USA, ogranicza klientom dostęp do kas samoobsługowych.
Nietypowa promocja w sieci Carrefour. Koszyki niespodzianki za 150 zł
Szkopuł w tym, że klienci nie będą mogli poznać ich zawartości przed zakupem. Sieć ujawniła jedynie, że koszyki niespodzianki mają zawierać między innymi sprzęt RTV, produkty małego AGD, meble, dekoracje domu, zabawki czy sprzęt sportowy. Wszystko ma być szczelnie zafoliowane, tak by nie można było rozpoznać danych artykułów.
Sieć poinformowała, że promocja rusza w najbliższy piątek, 12 kwietnia, w 20 wybranych hipermarketach Carrefour, mieszczących się między innymi w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Toruniu czy Gdańsku. Klienci będą mogli tego dnia kupować koszyki niespodzianki od godziny 12.00. W każdym ze sklepów pojawi się 10 tajemniczych wózków, na których przyklejona będzie informacja o cenie nominalnej produktów.
Carrefour zapowiedział, że planuje w przyszłości więcej tego typu akcji w swoich sklepach w Polsce. Asortyment objęty promocją ma być poszerzany o kolejne kategorie produktowe.