Rok 2023, podobnie jak i poprzednie, nie przyniósł istotnych zmian w programach lojalnościowych kierowanych przez spółki notowane na warszawskiej giełdzie do swoich akcjonariuszy. Jedyną istotną nowością jest dołączenie cyber_Folks (dawne R22) do bardzo wąskiego grona firm, które w sposób szczególny chcą docenić swoich udziałowców.
Program lojalnościowy grupy skupiającej podmioty technologiczne z obszaru cyfryzacji biznesu został uruchomiony 10 października. Aby skorzystać z benefitów, należy być właścicielem co najmniej 50 akcji tej spółki. W zamian można otrzymać m.in. 10-proc. zniżkę na odnowienie usług. – Inwestorzy, którzy posiadają powyżej 100 akcji, mogą liczyć na większy – 20-proc. – rabat przy okazji nabywania produktów czy darmowy monitoring SEO. Uczestnicy programu mają też dostęp jako pierwsi do nowych produktów, które dopiero wejdą do naszej oferty – informuje Robert Stasik, wiceprezes cyber_Folks.
Czytaj więcej
Eksperci raczej z optymizmem spoglądają w przyszłość. Ich zdaniem nie powinno zabraknąć paliwa do kontynuacji hossy na krajowym rynku akcji, choć nie nastawiają się na efektowne zwyżki indeksów.
Taka oferta to świetna okazja, aby zwiększyć zaangażowanie obecnych akcjonariuszy i klientów. – Celem cyber_Folks jest jeszcze mocniejsze powiązanie relacji inwestor–klient, a w konsekwencji zwiększenie liczby długoterminowych inwestorów w spółce – twierdzi Stasik.
Ponad dwa lata temu z programem lojalnościowym wystartowało PZU. Warunkiem uczestnictwa w nim jest posiadanie minimum 100 akcji. Spółka informuje, że największym zainteresowaniem cieszą się zniżki na ubezpieczenia. „Premiujemy zarówno samo przystąpienie, jak i staż w programie. Po spełnieniu warunków uczestnictwa akcjonariusze mogą skorzystać z 10-proc. rabatu, a po roku uczestnictwa z 20-proc.” – podaje biuro prasowe PZU.