„Aplikacja mobilna jest niedostępna. Działają eMakler i mInwestor. Cały czas pracujemy nad przywróceniem dostępu do apki mobilnej” – tak jeszcze o godz. 8 brzmiał komunikat BM mBanku.
Na stronie internetowej też pojawiła się informacja, że można zalogować się do serwisu mInwestor, a aplikacja mobilna jest niedostępna. Zdenerwowani inwestorzy wskazują jednak, że problem dotyczy nie tylko aplikacji mobilnej. Kłopot jest także z dostępem do platform webowych, przez co składanie zleceń jest utrudnione, a w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe. Podobne problemy pojawiały się już wczoraj.
BM mBanku to drugie biuro po BM ING Banku Śląskiego, które w ostatnim czasie zmaga się z poważnymi problemami technicznymi. Firma ta obsługuje blisko 360 tys. rachunków maklerskich.
Aktualizacja: Przed godz. 11 BM mBanku na swoim profilu na Twitterze poinformowało o rozwiązaniu problemów.
„Aplikacja mobilna biura maklerskiego działa. eMakler i mInwestor także już działają. Możecie bez przeszkód składać zlecenia w każdym z tych kanałów. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie problemy” – brzmi komunikat.