Materiał powstał we współpracy z UDT
Mimo to Urząd Dozoru Technicznego, realizując przepisy ustawy o dozorze technicznym oraz dążąc do zachowania ciągłości działania przedsiębiorstw i instytucji wykorzystujących infrastrukturę techniczną, na bieżąco przeprowadza inspekcje urządzeń przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa podczas wykonywania tych czynności. Środki, które podjął Urząd Dozoru Technicznego w tym celu, to przede wszystkim minimalizacja ryzyka poprzez ograniczanie kontaktu bezpośredniego. Dbamy również o to, aby każdy z naszych inspektorów prowadzący badania wyposażony był w środki ochrony indywidualnej – kombinezon, odpowiednią maseczkę, rękawiczki oraz płyn antybakteryjny.
Partnerzy UDT doceniają wymianę informacji drogą telefoniczną lub e-mailową, zwracając uwagę na dodatkowy kanał komunikacji, jakim jest elektroniczny portal eUDT. Uruchamiając pod koniec 2018 roku internetowy portal klienta eUDT, nie przypuszczaliśmy, że tak szybko kanał ten stanie się jednym z podstawowych sposobów komunikacji naszych klientów z urzędem. Dzięki eUDT jesteśmy otwarci 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Na portalu zarejestrowało się już kilka tysięcy firm, a inspektorzy UDT wystawili ponad 80 tysięcy dokumentów elektronicznych – protokołów i decyzji administracyjnych.
Adam Ogrodnik, wiceprezes UDT. Fot./materiały prasowe