Nowe szaty outletu we Wrocławiu

Niskie ceny to już za mało, żeby przyciągnąć klientów do centrum wyprzedażowego. Wrocław Fashion Outlet wita gości po nowemu.

Publikacja: 20.01.2020 09:20

Foto: materiały prasowe

Zakończył się remodeling Wrocław Fashion Outlet przy ul. Granicznej 2. - Centrum mody czeka na klientów z przebudowanym wejściem głównym, nowym punktem informacyjnym, odnowionymi strefami relaksu i nowym przyjaznym oznakowaniem, oświetleniem i zielenią - wskazują przedstawiciele galerii. - Zmiany wprowadzane od wiosny ubiegłego roku to efekt nie tylko strategii biznesowej jedynego centrum w Polsce należącego do VIA Outlets, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania gości.

- Niskie ceny nie są już wystarczającym magnesem dla klientów - mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. - Zmiany wprowadzane były stopniowo i nie przeszkadzały naszym klientom w zakupach, a najemcom w prowadzeniu biznesu.

Dyrektor opowiada, że nowy wygląd zyskały przede wszystkim części wspólne. - Na klientów jedynego modowego outletu Dolnego Śląska czekają liczne, eleganckie i kameralne strefy relaksu. W każdej pojawiła się żywa zieleń - opowiadają przedstawiciele centrum. - W całym obiekcie wprowadzono spójne, prostopadłe do witryn oznakowanie sklepów w postaci semaforów, jak również nowy system nawigacji wewnątrz centrum. Ogródki kawowe zostały jednolicie ogrodzone, a zajmowany przez nie obszar wyróżniono innym kolorem posadzki. Do najbardziej znaczących zmian należy zaliczyć także przebudowę wejścia głównego centrum.

- Klienci, goście z różnych części świata, chętnie korzystają z nowego punktu informacyjnego, w którym uzyskają informacje o rabatach, zamówią taksówkę, kupią kartę podarunkową, dołączą do naszego programu lojalnościowego czy skorzystają ze specjalnej oferty rabatowej dla turystów - dodaje Katarzyna Warzecha, menedżer ds, marketingu we Wrocław Fashion Outlet.

Remodeling Wrocław Fashion Outlet stanowił jedno z wyzwań strategii biznesowej, której celem jest sprowadzenie do stolicy Dolnego Śląska wyjątkowych marek, szczególnie z segmentu premium. – O tym, że zmiany w centrum przynoszą zamierzony efekt świadczy pojawienie się u nas takich najemców jak Boss Outlet, Trussardi czy Lacoste - zauważa Ewa Pawłowska, dyrektor z Wrocław Fashion Outlet.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi's, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O'Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.

Atutem jest lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość autostradowej obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA OUTLETS, operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje 11 centrów w dziewięciu krajach (łącznie ok. 265 tys. mkw. powierzchni najmu i ponad 1,1 tys. sklepów).

Zakończył się remodeling Wrocław Fashion Outlet przy ul. Granicznej 2. - Centrum mody czeka na klientów z przebudowanym wejściem głównym, nowym punktem informacyjnym, odnowionymi strefami relaksu i nowym przyjaznym oznakowaniem, oświetleniem i zielenią - wskazują przedstawiciele galerii. - Zmiany wprowadzane od wiosny ubiegłego roku to efekt nie tylko strategii biznesowej jedynego centrum w Polsce należącego do VIA Outlets, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania gości.

- Niskie ceny nie są już wystarczającym magnesem dla klientów - mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. - Zmiany wprowadzane były stopniowo i nie przeszkadzały naszym klientom w zakupach, a najemcom w prowadzeniu biznesu.

Nieruchomości
Osiedle przy Błoniach w Rumi coraz większe
Nieruchomości
ED Invest z nadzwyczajną dywidendą i planami ekspansji
Nieruchomości
Francuska Park. Rozrasta się katowickie osiedle Atalu
Nieruchomości
Stacja Kopernik w Częstochowie na zielonym świetle
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nieruchomości
Oportunistyczna transakcja GTC w Niemczech. Czas na mieszkania na wynajem