„Rzeczpospolita” uruchomiła nowy serwis internetowy kobieta.rp.pl

Nowy serwis „Rzeczpospolitej” dostępny jest już od 4 września. Znajdą się w nim wysokiej jakości treści tekstowe i multimedialne, skoncentrowane na tematyce kobiet w biznesie i prawie, a także ich sukcesach i wyzwaniach. Obszary takie jak biznes, prawo, ekonomia, gospodarka, nauka, psychologia, kultura i szeroko pojęty lifestyle – to wszystko w jakości „Rzeczpospolitej”.

Publikacja: 04.09.2023 12:04

Serwis kobieta.rp.pl tworzą dziennikarze „Rzeczpospolitej” oraz uznani autorzy spoza redakcji.

Serwis kobieta.rp.pl tworzą dziennikarze „Rzeczpospolitej” oraz uznani autorzy spoza redakcji.

Foto: materiały prasowe

Nowy serwis „Rzeczpospolitej” to miejsce w sieci, w którym będą pojawiać się przede wszystkim materiały poświęcone kobietom w biznesie i prawie. Nie zabraknie publikacji o ich sukcesach zawodowych i wyzwaniach, ale także inspirujących rozmów z ambitnymi Polkami, które działają na wielu polach, wierzą w swoją siłę i realnie zmieniają rzeczywistość wokół siebie. Kobieta.rp.pl będzie prezentować unikalne spojrzenie na tematy związane z m.in. przedsiębiorczością, karierą oraz rozwojem osobistym, skupiając się na perspektywie kobiecej.

– Serwis kobieta.rp.pl będzie skupiał się na kobietach odnoszących zawodowe sukcesy w wielu dziedzinach, co może stanowić dla innych cenne źródło inspiracji. Wokół nas mnóstwo jest silnych, ambitnych, odważnych profesjonalistek i uważam, że ich sylwetki warto prezentować, a działania traktować jako motywację do własnego rozwoju – mówi Anna Zejdler, szefowa serwisu kobieta.rp.pl. – Chcę jednak, patrząc na wymierne osiągnięcia, wysokie stanowiska, zawsze dostrzegać człowieka. Ciekawi mnie droga, jaką przeszedł, jego doświadczenia, emocje, wzloty i upadki, podejście do życia i ludzi – dodaje.

Czytaj więcej

"Rzeczpospolita" ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

– Zgodnie z zapowiedziami uruchamiamy bardzo ciekawy i ważny dla nas projekt. Jak we wszystkim, co robimy, liczy się jakość i poziom naszego dziennikarstwa – i tu nikt nie będzie zawiedziony. Kobiece spojrzenie na naszą gospodarkę, biznes i prawo jest bardzo cenne, zwłaszcza dzisiaj – mówi Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media.

Serwis tworzą dziennikarze „Rzeczpospolitej” oraz uznani autorzy spoza redakcji.

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od wielu lat znajdując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów w lipcu br. z wynikiem 3184 cytowania, ponownie zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport”, miesięcznik „Historia Uważam Rze”, a także serwisy internetowe, tj. rp.pl, parkiet.com, sportdziennik.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in.: regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniądze.rp.pl, logistyka.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Nowy serwis „Rzeczpospolitej” to miejsce w sieci, w którym będą pojawiać się przede wszystkim materiały poświęcone kobietom w biznesie i prawie. Nie zabraknie publikacji o ich sukcesach zawodowych i wyzwaniach, ale także inspirujących rozmów z ambitnymi Polkami, które działają na wielu polach, wierzą w swoją siłę i realnie zmieniają rzeczywistość wokół siebie. Kobieta.rp.pl będzie prezentować unikalne spojrzenie na tematy związane z m.in. przedsiębiorczością, karierą oraz rozwojem osobistym, skupiając się na perspektywie kobiecej.

Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?