Wartość przychodów sprzedażowych w tym okresie osiągnęła poziom 3 058 tys. zł i była wyższa o 9 proc.
W całym pierwszym półroczu Spółka wypracowała 6 129 tys. zł przychodów ze sprzedaży i 1 963 tys. zł zysku netto osiągając odpowiednio 9 proc. i 28 proc. wzrosty w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku.
- Od początku wiedzieliśmy, że rok 2021 będzie sporym wyzwaniem. W ubiegłym roku dynamicznie zareagowaliśmy na zmieniające się otoczenie rynkowe z powodu pandemii i udało nam się skutecznie zagospodarować wzrost zainteresowania treściami cyfrowymi. Nie byliśmy pewni czy nowo pozyskani czytelnicy z nami zostaną. Wciąż staramy się udoskonalać ofertę i o rezultatach naszej strategii na ten rok będę mógł więcej powiedzieć pod koniec czwartego kwartału. Niemniej na półmetku jestem zadowolony z tego, jak realizujemy założenia - komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk S.A.
W drugim kwartale Spółka przedłużyła współpracę z Ministerstwem Spraw Zagranicznych oraz nawiązała z Biurem Rzecznika Finansowego, BM PKO BP, mBankiem, Alior Bankiem a także z Mercedes-Benz Manufacturing Sp. z o.o.
Spółka informuje również, że znajdujący się w jej ofercie sklep internetowy z oprogramowaniem dla osób prowadzących działalność gospodarczą „Mała Księgowość” został wzbogacony o warstwę contentową, dzięki której wszyscy użytkownicy oprogramowania, a także czytelnicy serwisu mają dostęp do fachowej wiedzy z zakresu prowadzenia firmy. Dodatkowo należąca do Spółki agencja eContentlab zrealizowała kampanie marketingową ukierunkowaną na wzrost rozpoznawalności marki E-kiosk wśród przedsiębiorców.