Tesco poinformowało klientów, iż w związku z aktualną sytuacją chce się upewnić, że niezbędne produkty będą dostępne dla klientów oraz że firma może je bezpiecznie dostarczać.
- Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, w zgodzie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, postanowiliśmy wprowadzić pewne ograniczenia oraz zmienić zasady Tesco E-zakupów w nadchodzących tygodniach - podaje firma.
Czytaj także: Branża naciska na rząd: handel musi pracować w niedzielę
Tesco informuje, iż w niektórych kategoriach ograniczyło maksymalną liczbę sztuk przy jednorazowym zakupie do sześciu, by umożliwić wszystkim dostęp do niezbędnych produktów. - Zrobimy, co w naszej mocy, by utrzymać pełny asortyment w naszych sklepach, jednak niektóre produkty mogą być w ograniczonej ilości lub niedostępne - czytamy w informacji.
Ponieważ w obecnej sytuacji zainteresowanie usługą może być większe niż zazwyczaj, liczba dostępnych terminów dostaw może być ograniczona, dlatego dobrym pomysłem jest rezerwowanie dostawy z większym wyprzedzeniem. - W takim przypadku możesz zarezerwować zamówienie trzy tygodnie do przodu i zmodyfikować je do 23.00 przed dniem dostawy - podaje firma, podkreślając, iż z myślą o bezpieczeństwie naszych klientów i dostawców postanowiliśmy aktualnie akceptować tylko płatności online.