Klienci Lidla korzystający z Lidl Plus otrzymali e-mail z informacją o aktualizacji regulaminu. Sieć poinformowała w wiadomości, że od 23 maja do regulaminu zostaje dopisana usługa możliwości rezerwacji produktów „w wybranych sklepach stacjonarnych Lidl w Polsce". Usługa ma działać pod adresem rezerwuj.lild.pl.
Obecnie Lidl umożliwia podobną usługę w odniesieniu do alkoholi poprzez serwis Winnica Lidla. Oprócz tego prowadzi e-sklep z artykułami przemysłowymi, w którym możliwa jest jednak dostawa tylko na wskazany adres, a odbiór w sklepie nie jest możliwy. Wygląda na to, że jakaś forma zakupów z odbiorem w sklepie będzie teraz możliwa. Nie jest jednak wiadome, czy będzie to dotyczyć tylko produktów przemysłowych, czy też również żywności. Możliwe, że Lidl zdecyduje się na wprowadzenie rozwiązania podobnego do tego, który niedawno wprowadził Kaufland (sieć Kaufland również należy do Grupy Schwarz), czyli możliwości rezerwowania gotowych zestawów produktów pierwszej potrzeby – żywności i artykułów sanitarnych.
- Dążymy do tego, aby zakupy w sklepach Lidl Polska były dla klientów komfortowe, szybkie oraz bezpieczne. Osoby, które ze względu na ochronę swojego zdrowia chcą spędzać jak najmniej czasu podczas zakupów w sklepie, mogą skorzystać z nowej możliwości. W obliczu obecnej sytuacji zdecydowaliśmy się zaoferować klientom wybranych sklepów Lidl usługę rezerwacji, dzięki której klienci mają możliwość zarezerwowania produktów spożywczych na stronie rezerwuj.lidl.pl, a następnie odebrania i zrealizowania płatności w naszym sklepie stacjonarnym. Obecnie znajdujemy się w fazie rozwoju nowej platformy wraz z klientami jednego sklepu Lidl Polska. Dalsze skalowanie usługi uzależnione jest od poziomu zaawansowania wypracowanej ostatecznie usługi rezerwacji oraz aktualnych uwarunkowań spowodowanych COVID-19 – powiedziała „Rzeczpospolitej” Aleksandra Robaszkiewicz Head of Corporate Communications Lidl Polska.
O zmianach regulaminu usługi Moje Konto Lidl jako pierwszy informował serwis Antyweb.