Sklep internetowy CCC mocno rośnie: 1,5 mln zamówień

Sklep internetowy największego sprzedawcy butów w kraju działa od roku, pojawił się już w pięciu krajach.

Aktualizacja: 29.06.2020 13:49 Publikacja: 29.06.2020 13:03

Sklep internetowy CCC mocno rośnie: 1,5 mln zamówień

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Pierwsza rocznica startu e-sklepu CCC przypada na koniec czerwca, a przez ten czas sklep zrealizował już ponad 1,5 miliona zamówień, odnotowuje poziom nawet 13,5 mln wizyt klientów miesięcznie i jest już dostępny na pięciu rynkach zagranicznych - Słowacja, Czechy, Rumunia, Węgry, Austria.

Platforma ccc.eu jest częścią omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, stanowiącego jeden z podstawowych filarów strategii biznesowej GO.22. Witryna oferuje poza zakupami również funkcjonalności dodatkowe jak sprawdzenie dostępności danego modelu obuwia i jego rezerwację w sklepie czy też sprawdzenie rekomendacji co do właściwego rozmiaru przez esize.me.

Częścią systemu jest również aplikacja CCC, która odpowiada w niektórych miesiącach za nawet 30 proc. obrotu sklepu i niedługo będzie świętować 2 mln pobrań. Łącznie kanał mobilny (www i aplikacja) odpowiada za 75-80 proc. ruchu w serwisach CCC.

CCC rozwija również funkcjonalności w kanałach social media i komunikatorach. W czerwcu do Messenger dodana została usługa visual search pozwalająca klientom na wyszukiwanie produktów z oferty CCC na podstawie dowolnego zdjęcia (co do tej pory dostępne było tylko w aplikacji CCC). CCC jako pierwsza w Polsce marka modowa zaczęła także korzystać z Google Voice Assistant, gdzie klient może m.in. sprawdzić dostępność produktów w sklepach stacjonarnych czy znaleźć najbliższy sklep. Rozwija się dynamicznie zasięg usługi esize.me, dzięki której już ponad 1 mln polskich klientów może wykorzystywać profesjonalny skan stopy, dla łatwiejszych zakupów i dobrania rozmiaru butów dla siebie czy dla swoich bliskich.

- Na dziś można powiedzieć, że nadrobiliśmy zaległości, a na przyszłość - chcemy rozwijać się jeszcze szybciej, i być tam gdzie jest klient – mówi Karol Półtorak, wiceprezes CCC.

- Obserwujemy również, jak często konsumenci najpierw przygotowują się do zakupów na www.ccc.eu, sprawdzają dostępność produktów, ewentualne promocje, a kupują w sklepie tradycyjnym - takie zachowanie widzimy dla ponad 20 proc. klientów odwiedzających serwis www. Dwa obszary – online i offline bardzo mocno się dziś przenikają, dając fundament do jednej, omnichannelowej organizacji – mówi Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC.

Sklepy online Grupy CCC działają dziś w 16 krajach (6 rynków ccc.eu i 16 eobuwie.pl, 6 DeeZee.pl). Aplikacja CCC dostępna jest w 4 krajach.

Pierwsza rocznica startu e-sklepu CCC przypada na koniec czerwca, a przez ten czas sklep zrealizował już ponad 1,5 miliona zamówień, odnotowuje poziom nawet 13,5 mln wizyt klientów miesięcznie i jest już dostępny na pięciu rynkach zagranicznych - Słowacja, Czechy, Rumunia, Węgry, Austria.

Platforma ccc.eu jest częścią omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, stanowiącego jeden z podstawowych filarów strategii biznesowej GO.22. Witryna oferuje poza zakupami również funkcjonalności dodatkowe jak sprawdzenie dostępności danego modelu obuwia i jego rezerwację w sklepie czy też sprawdzenie rekomendacji co do właściwego rozmiaru przez esize.me.

Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd