Przychody Mattel w okresie od lipca do września wzrosły o 10 proc. do 1,63 mld dolarów. Przewyższyło to szacunki analityków. W porównaniu z trzecim kwartałem 2019 roku, to wzrost o 348 procent.
Skorygowany zysk wyniósł 95 centów na akcję - informuje Bloomberg.
Według danych sieci handlowych takich jak Walmart i Target rodzic kupują coraz więcej zabawek. Wszystko przez Covid-19 który zmusił wiele stanów do zamknięcia szkół. Dzieci nie tylko odbywają zajęcia on-line, ale także głownie siedzą w domu, unikając kontaktu z rówieśnikami. Więc rodzice kupują im coraz więcej zabawek.
Mattel to nie tylko producent lalek Barbie, ale także samochodów i zestawów Hot Wheels, Matchbox, zabawek dla najmłodszych Fisher-Price, a także serii lalek Polly Pocket, Monster High czy zabawek związanych z Filmami takimi jak Toy Story i Park Jurajski.
Dyrektor generalny Mattel, Ynon Kreiz, powiedział, że spodziewa się, iż domki do zabawy Barbie i same lalki będą jednymi z najlepiej sprzedających się zabawek firmy w okresie świątecznym. Jednocześnie ostrzegł przed ewentualnymi problemami z dostawami, w związku a pandemią koronawirusa - informuje agencja Reutera.