Serwis sugeruje, że firma ma większe ambicje i chce ruszyć z własną siecią stacji tankowania paliw. Wskazywać może na to fakt, iż firma poszukuje obecnie specjalisty ds. paliw w Dino.

Z opisu oferty wynika, że Dino szuka kogoś kto zajmie się projektami dotyczącymi rozwoju sieci Dino w obszarze stacji paliw, nadzorem nad bezpiecznym funkcjonowaniem stacji i monitorowaniem płatności użytkowników. To może sugerować, że firma chce otworzyć stacje np. przy swoich wszystkich centrach dystrybucyjnych.

Czytaj więcej

Mocna konkurencja dociska Dino

"Nie jest wykluczone, że kiedyś Dino Polska poinformuje o debiucie na rynku stacji paliw dostępnych dla konsumentów. Ostatnie inwestycje firmy w drogerię internetową eZebra.pl świadczą o tym, że operator sklepów spożywczych nie ograniczył się na jeden rodzaj działalności" – pisze serwis Wiadomości Handlowe.

Dino Polska SA, to polska sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, założona w 1999 przez Tomasza Biernackiego. Sklepy sieci są zlokalizowane głównie w małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast.