Od 13 marca 2023 roku wchodzi w życie nowy regulamin dotyczący zwrotów i reklamacji w sieci Biedronka. Największy detalista w Polsce zdecydował się na dorównanie konkurencji i korzystne dla klientów zmiany w regulaminie.
„W odpowiedzi na sygnały otrzymywane przez klientów rozszerzony został zakres sytuacji, w których zwrot produktów pełnowartościowych będzie możliwy, z zachowaniem dotychczasowych kategorii produktów podlegających zwrotom. Na podstawie nowego regulaminu możliwe będą zwroty produktów zakupionych w ramach większości akcji marketingowych (np. Gang Bystrzaków), a dodatkowo wydłużamy możliwość dokonania zwrotu z 14 do 30 dni. Środki za zwrot produktu pełnowartościowego przekazywane będą wyłącznie w formie vouchera płatniczego” – stwierdza Biedronka w komunikacie prasowym.
Czytaj więcej
Francuska sieć hipermarketów nie przestaje oburzać zachodniej opinii publicznej. Auchan nie tylko nie wycofał się z Rosji po jej zbrojnej napaści na Ukrainę, ale wręcz zwiększa inwestycje w kraju agresora.
Tym, co się nie zmienia, jest wymóg posiadania paragonu przy zwrocie pełnowartościowego produktu, czyli mówiąc wprost przy zwracaniu zbędnego zakupu lub nieudanego prezentu. Zwrotu należy też dokonać w tej placówce, w której dokonano zakupu.
Po tej zmianie Biedronka ma regulamin bliższy temu, co ma najpoważniejszy wciąż dyskontowy konkurent, czyli Lidl, w którym od dawna klienci mają na zwrot do 30 dni. Różnica jest taka, że niemiecki konkurent pozwala na zwrot w dowolnym sklepie. Biedronka ma na to jednak dobre wytłumaczenie.