Pressbyrån to szwedzki odpowiednik polskiej Żabki, sklepy obecne niemal wszędzie w Szwecji. Popularna sieć postanowiła się włączyć w listopadową akcję dbania o zdrowie mężczyzn – Mustaschkampen, mającą na celu powiększanie świadomości profilaktyki raka prostaty. Pressbyrån włączyła się w to prosto i całkiem dowcipnie wprowadzając w wybranych sklepach do swojej oferty „lusseballe” zamiast corocznych „lussebulle”. Tradycyjne lussebulle pojawiają się w okolicach 13 grudnia (na św. Łucji) i są to szafranowe bułeczki drożdżowe wywinięte w ósemkę z rodzynką w środku każdego kółka.
Sieć Pressbyrån, jak zauważa facebookowy profil „Sztokholmianka” wykorzystała podobieństwo słów „bulle” i „balle” nadając bułeczkom kształt penisów i umieszczając rodzynki w stylizowanych jądrach.
Bułeczka zwie się lusseballe, co jest grą słów (Lusse - zdrobnienie od Łucji, bulle - bułka, ale balle to już kutas). Tradycyjne lussebullar piecze się w okolicach Sankta Lucia czyli 13 grudnia i zwie się je... kotkami. To szafranowe bułeczki drożdżowe wywinięte w ósemkę, z rodzynką w każdym "brzuszku".
Bułeczki sprzedawane są po 20 koron i połowa ceny przeznaczana jest na Mustachkampen czyli promocję badań prostaty pod kątem nowotworu. W Szwecji badanie odbywa się poprzez badanie krwi.