W części sklepów Żabka pojawiły się informacje przy kasach, że zakupy można opłacać tylko gotówką. Pracownicy nie byli w stanie powiedzieć dlaczego, a problem nie pojawił się dzisiaj. Pierwsze informacje o problemach z terminalami w Żabkach pojawiły się już 2-3 dni temu.
- Potwierdzamy, że chwilowo w części naszych sklepów może dojść do zakłóceń funkcjonowania usług elektronicznych jak np. płatności kartą. Jest to spowodowane awarią o charakterze technicznym - przyznaje.
Czytaj więcej
Markety czasem zatrzymują kartę płatniczą zostawioną w terminalu przez klienta. Są też takie, które od razu przecinają znalezioną kartę. Sprawdzamy jak to wygląda w Biedronce, Lidlu, Kauflandzie i Auchan.
Biuro Prasowe Żabka Polska. - Etapowo sklepy powracają do normalnego funkcjonowania. Przepraszamy naszych klientów za wszelkie niedogodności - dodaje.
Żabka to najszybciej rosnąca sieć handlowa, rocznie uruchamia ponad 1 tys. sklepów, a ich liczba zbliża się już do 9 tys.