"GO.25 | EVERYTHING FASHION, OMNICHANNEL PLATFORM" – brzmi nazwa strategii przyjętej dziś przez zarząd CCC. Obejmuje ona główne kierunki rozwoju grupy z Polkowic. Według zarządu, jest naturalną kontynuacją strategii z początku 2020 r. „Go.22”, której realizację zaburzyła pandemia.
„W ostatnich dwóch latach w sektorze handlu odzieżą i obuwiem nastąpiły liczne zmiany, wywołane m.in. pandemią COVID-19. W wyniku tych zmian, wybrane trendy rynkowe przyśpieszyły (m.in. rosnący segment sprzedaży cyfrowej), jeszcze większego znaczenia nabrały elementy związane z doświadczeniem zakupowym (tj. nowe sposoby płatności, rozwój rynku płatności odroczonych, dostaw tzw. same day delivery oraz dostaw ekspresowych), jak również wzrostem świadomości i odpowiedzialności wobec środowiska i otoczenia” – napisał zarząd CCC pod kierunkiem Marcina Czyczerskiego.
Według władz spółki, w ramach strategii GO.22 Grupa CCC zrealizowała szereg działań w kluczowych obszarach. „Do najważniejszych z nich należą: rozwój produktu i komunikacji marketingowej, inwestycje w technologię i cyfryzację, rozwój kanałów sprzedaży online, w tym nowych narzędzi i usług dla klientów, a także eliminacja niestrategicznych aktywów i projektów” - podano.
Według zarządu, nowa strategia to „odpowiedź na opisane zmiany w otoczeniu”, a jej celem jest „jak najlepsze przygotowania Grupy CCC na najbliższe lata”.
Wśród celów i aspiracji strategicznych w horyzoncie do 2025 r. wymieniono: