Firma podaje w komunikacie, że sklepy pod szyldem Tesco będą otwarte do 31 października 2021 r. Po tym terminie w większości z nich kontynuowany będzie proces konwersji do formatu Netto.
W marcu 2021 r. decyzją UOKiK sfinalizowana została transakcja zakupu części polskiego biznesu Tesco przez Salling Group, właściciela m.in. sieci Netto. Jej wartość to ponad 900 mln zł, objęła ponad 300 sklepy Tesco w Polsce, ich zdecydowaną większość.
Pierwsze placówki po zmianie szyldu na Netto otwarte zostały pod koniec maja.
– W ciągu trzech miesięcy od otwarcia pierwszych sklepów po konwersji otworzyliśmy blisko 80 placówek Netto w miejsce Tesco. Założeniem jest, by ten proces przebiegał dynamicznie – mówi Mark Nielsen, prezes Netto Polska. – Chcemy możliwie szybko i sprawnie pojawić się z flagowym formatem Netto 3.0 w nowych lokalizacjach. W ten sposób zaoferujemy jeszcze większej grupie polskich klientów to, za co nas chętnie wybierają – dodaje.
Czytaj więcej
Carrefour także przymierza się do korzystania z opcji pracy w niedzielę jako placówka pocztowa. Pracownicy już protestują.