Serwisy Gremi Media po raz kolejny z rekordowym wzrostem liczby użytkowników

Grupa Gremi Media odnotowała rekordowe wzrosty wyników online, osiągając najwyższy wynik w swojej dotychczasowej działalności. Według najnowszego raportu Mediapanel w październiku bieżącego roku liczba realnych użytkowników (RU) osiągnęła liczbę ponad 7,3 miliona, co stanowi aż +87% wzrostu w porównaniu do października ubiegłego roku. Jest to niewątpliwie efekt konsekwentnie realizowanej strategii cyfryzacji wydawnictwa.

Publikacja: 03.11.2023 17:08

Serwisy Gremi Media po raz kolejny z rekordowym wzrostem liczby użytkowników

Foto: Gremi Media SA

Liczba realnych użytkowników serwisów Grupy dynamicznie wzrosła o +87% w porównaniu z poprzednim rokiem, przekraczając 7,3 miliona w październiku 2023 roku w porównaniu do 3,9 miliona w październiku 2022 roku. Wzrost jest przede wszystkim zauważalny na platformie mobilnej, której dynamika w tym okresie wynosi +113% (3,5 mln).

W październiku 2023 roku serwisy Gremi Media odnotowały blisko 36,2 miliona odsłon, co stanowi wzrost o +74% w porównaniu do 20,8 miliona odsłon z października 2022 roku.

- Nasza popularność w Internecie najlepiej świadczy o sile marki, która w tak trudnym wyborczym okresie jest wiarygodnym i rzetelnym źródłem informacji - komentuje Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media SA.

Foto: rp.pl

Analizując wyniki Grupy, nie sposób nie zauważyć osiągnięć domeny rp.pl, która w październiku 2023 roku odwiedziło aż 7,1 milionów użytkowników. To stanowi imponujący wzrost na poziomie +88% w porównaniu do roku ubiegłego. W kategorii tematycznej „Biznes, finanse, prawo” Grupa Gremi Media wciąż umacnia swoją pozycję i z wynikiem 6,7 mln RU, zajmuje szóstą pozycję uzyskując awans o 3 miejsca w stosunku do października 2022 oraz o 2 miejsca w stosunku do ubiegłego miesiąca, września 2023. To jasno potwierdza pozycję Grupy jako istotnego gracza na rynku informacyjnym w obszarze biznesu, finansów i prawa.

Czytaj więcej

Pluralis B.V. z kontrolnym pakietem wydawcy "Rzeczpospolitej"

Dodatkowo Gremi Media odnotowała znaczący wzrost w kategorii tematycznej „Informacje i publicystyka". Dzięki systematycznemu wzrostowi, Grupa awansowała na przestrzeni ostatniego roku o 8 pozycji i w październiku 2023 roku znajduje się w pierwszej dwudziestce, osiągając 2,4 miliona RU. Jest to wynik wyższy o ponad 900 tys. RU w porównaniu do października 2022 roku.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, miesięcznik „Historia Uważam Rze”, a także serwisy internetowe, tj. rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl oraz serwisy branżowe, m.in.: kobieta.rp.pl, regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, sukces.rp.pl, pieniądze.rp.pl czy edukacja.rp.pl. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Liczba realnych użytkowników serwisów Grupy dynamicznie wzrosła o +87% w porównaniu z poprzednim rokiem, przekraczając 7,3 miliona w październiku 2023 roku w porównaniu do 3,9 miliona w październiku 2022 roku. Wzrost jest przede wszystkim zauważalny na platformie mobilnej, której dynamika w tym okresie wynosi +113% (3,5 mln).

W październiku 2023 roku serwisy Gremi Media odnotowały blisko 36,2 miliona odsłon, co stanowi wzrost o +74% w porównaniu do 20,8 miliona odsłon z października 2022 roku.

Pozostało 80% artykułu
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?