- Rok 2022 był dla nas ważny, gdyż obok pozyskiwania nowych czytelników i poszerzania katalogu książek i prasy cyfrowej planowaliśmy uczynić istotny krok w kierunku rozwijania naszej oferty dla przedsiębiorców. Widzimy w tym duży potencjał i chcemy uczynić drugim filarem naszej działalności komercyjnej. Mam poczucie, że dzięki temu co zrobiliśmy w minionym roku rzeczywiście zbliżamy się do tego celu. Ponadto cieszą wzrosty kluczowych wyników finansowych i konsekwencja w zakresie dyscypliny budżetowej - komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk S.A.

Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk S.A.

Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk S.A.

Foto: Gremi Media SA

W omawianym roku e-Kiosk podpisał kontrakty m.in. z KGHM S.A Polska Miedź, Grupą PGE, Narodowym Bankiem Polskim, Ministerstwem Finansów, Grupą PKP, Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwem Obrony Narodowej, Rossman Polska i Kancelarią Senatu.

Ponadto Spółka poszerzyła portfolio produktów dla przedsiębiorców. Obok dystrybuowanego dotąd oprogramowania do księgowania, udostępniła m.in. usługi zaufania, w tym rozpoczęła prace nad uruchomieniem portalu do elektronicznego obiegu dokumentów. Z myślą o przedsiębiorcach e-Kiosk uruchomił także portal o tematyce podatkowo - księgowej: https://poradnikbiznesu.pl/.

E-Kiosk S.A. jest największym dystrybutorem e-prasy w Polsce, który skupia w jednym miejscu zarówno katalog e-prasy, ebooków jak i audiobooków. Celem spółki jest udostępnienie pełnej oferty publikacji, periodyków i książek w wersji cyfrowej. E-Kiosk rozwija też dystrybucję oprogramowania i świadczy usługi e-commerce dla wydawnictw. Do spółki należą brandy: eKiosk.pl, eGazety.pl, Nexto.pl oraz eContentLAB.pl.