1.
Technologia,
IT, telekomunikacja
ZŁOTO
Art loves The Frame. Nowa narracja dla The Frame TV / dfusion communication,
Samsung Polska
SREBRO
Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol
BRĄZ
Jak rozbić szklany sufit – promocja serialu Arcane / Lighthouse, RIOT
Games, WebTalk, UCK Agency
2. Finanse
ZŁOTO
Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
SREBRO
Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words,
Publicis Worldwide
BRĄZ
Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole
BRĄZ
EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska
3. Uroda, higiena i wellness
ZŁOTO
„Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP
Paribas Bank
SREBRO
1701 wchodzi na rynek / Planet Partners, NAOS Poland
SREBRO
Launch szczoteczki Oral-B iO z rewolucyjną technologią magnetyczną / MSL,
Procter & Gamble
4.
Moda i styl
życia
SREBRO
YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MediaHub
SREBRO
Dbaj o ubranie – w zmniejszaniu emisji nie ma dróg na skróty / Lighthouse, LPP
BRĄZ
Wsparcie kobiet jako powód do dumy w akcji #JESTEMFEMINISTA / Havas PR Warsaw, Answear.com
5. Sektor spożywczy
ZŁOTO
Mata przejmuje Maka / 24/7Communication, McDonald’s Polska, DDB, OMD,
Isobar Polska
BRĄZ
Zdrowie bez wymówek. Daj się przebadać! / Lensomai Communication, SuperMenu
by Anna Lewandowska
BRĄZ
Goodvalley – dobre dla fleksitarian i dla planety / 24/7Communincation
6.
Kultura i
media
ZŁOTO
MAGIA PODLASIA W SERIALU KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska, Storytel
BRĄZ Premiera
serialu FOX „Cała prawda o Pam” / Grupa
Komunikacja Plus, The Walt Disney Company Polska
7. Medycyna i zdrowie
ZŁOTO
Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk
BRĄZ
Powrót z depresji / Hill+Knowlton
Strategies Poland, Janssen Polska
BRĄZ
@JestemOpiekunem / MSL, Nutricia
8. Sport, turystyka i rekreacja
ZŁOTO
Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden / Grupa Komunikacja Plus,
Betclic, Lech Polish Hip-Hop Festival
BRĄZ
Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / FleishmanHillard,
Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska
BRĄZ
Biegam z czystą przyjemnością / Polska Agencja Antydopingowa POLADA
9. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
ZŁOTO
Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik
SREBRO
Znikający Mural / IMMOFINANZ
SREBRO
Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42
10. Przemysł i infrastruktura
ZŁOTO
Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse
SREBRO
„M-town project” – Corning otwiera nową fabrykę / Corning, MJCC
BRĄZ
Faurecia powered by Women’s spirit! / Big Picture, Faurecia Automotive
Polska
11. Motoryzacja i transport
ZŁOTO
Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja
Plus, Capchem Poland
SREBRO
SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE
BRĄZ
OTOMOTO przedstawia „Prawdziwe historie” – Wartburg 353 / MADOGZ, OTOMOTO
12. NGO i sektor publiczny
ZŁOTO
Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS
SREBRO
Najmłodszy headhunter na świecie / MSL,
Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide,
Prodigious
BRĄZ
Digital Festival 2021 / Fundacja Digital Poland
Kategorie specjalne:
1.
Kreatywność
ZŁOTO
Pierwsza
Pomoc Ludzkości / VMLY&R Polska
2.
Efektywność
ZŁOTO
Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody / Grupa Komunikacja Plus, GfK Polonia
3.
Research&Insight
ZŁOTO
Polskie Miasta Przyszłości 2050 / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain
Tytanowy
Spinacz: MSL
Nagroda
redakcji rp.pl: Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL,
Novo Nordisk
Gwiazda PR: Małgorzata Mejer, Iga Świątek
Partner
merytoryczny konkursu: SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.
Partnerzy: Rzeczpospolita,
rp.pl, PRESS, Wirtualne Media, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM),
Newseria, Pro4Media, Polska Agencja Prasowa, Conrego, Sotrender, Postmotive Studio, Upright Music,
MSL, Grupa Komunikacja Plus, Prowly, Procontent, BeCommunications.