- Rok 2022 dobrze się dla nas rozpoczął. Szczególnie cieszą wskaźniki rentowności, gdyż od lat przywiązujemy dużą wagę do efektywności finansowej naszego biznesu. Pod tym względem pierwszy kwartał bieżącego roku potwierdza bardzo dobry wynik całego poprzedniego roku, gdy rentowność EBITDA wyniosła także 37 proc. Dodatkowo w bieżącym roku planujemy znacząco rozszerzyć ofertę dla przedsiębiorców. Myślę, że działania podjęte w pierwszym kwartale zbliżają nas do tego celu, tak więc z optymizmem czekam na kolejne miesiące - komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk SA.
W omawianym okresie Spółka podpisała kontrakty m.in. z KGHM S.A. Polska Miedź, Grupą PKP, Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
E-Kiosk zbudował także wewnętrzny software house, który w opinii Spółki w znaczący sposób usprawni realizację przyjętych w strategii rozwoju przedsięwzięć technologicznych a także zaktualizował aplikację Nexto do czytania e-prasy, audiobooków i ebooków.
Spółka informuje także, że należąca do niej agencja eContentLab nawiązała współpracę z Igorem Janke, w ramach której agencja jest producentem programu dziennikarza pt. „Układ Otwarty”. W pierwszym kwartale współprodukowane przez eContentLab programy uzyskały na You Tube ponad 4 mln odtworzeń.
E-Kiosk S.A. jest największym dystrybutorem e-prasy w Polsce, który skupia w jednym miejscu zarówno katalog e-prasy, ebooków jak i audiobooków. Celem spółki jest udostępnienie pełnej oferty publikacji, periodyków i książek w wersji cyfrowej. E-Kiosk rozwija też dystrybucję oprogramowania i świadczy usługi e-commerce dla wydawnictw. Do spółki należą brandy: eKiosk.pl, eGazety.pl, Nexto.pl oraz eContentLAB.pl.