Netflix poinformował, że w ciągu ostatniego miesiąca podniósł już opłaty abonamentowe w Japonii i kilku krajach Europy, a także na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Zmiany cen abonamentów we Włoszech i Hiszpanii są obecnie wdrażane.
W swoich najnowszych wynikach Netflix pokazał, że pozyskał 5,1 miliona abonentów między lipcem a wrześniem — wyprzedzając prognozy, ale był to najmniejszy wzrost od ponad roku. Firma jest pod presją, aby pokazać inwestorom, co będzie napędzać wzrost ilości abonentów w nadchodzących latach, ponieważ jej już ogromny zasięg utrudnia znalezienie nowych.
Czytaj więcej
Podwrocławski producent filmów ma nowe zlecenia od Netfliksa i rozmawia z Amazonem. Szef polskiej firmy widzi fluktuacje u streamingowych platform. Ważni są klienci tacy, jak Polsat. Jak komentuje spór w rodzinie Zygmunta Solorza?
Netfliź zyskał 45 mln nowych użytkowników
Ostatnim razem, gdy Netflix zauważył oznaki spowolnienia, w 2022 r., wdrożył środki mające na celu powstrzymanie udostępniania haseł i poinformował, że zaoferuje nową opcję przesyłania strumieniowego z reklamami – tańszą niż dotychczasowa.
Firma pozyskała ponad 45 milionów nowych użytkowników od zeszłego roku i ma 282 miliony abonentów na całym świecie. Analitycy spodziewają się również, że reklamy ostatecznie staną się dużym biznesem dla Netflixa.